Måndag

Måndagar är inte riktigt mig dag har jag märkt. Mår typ alltid dåligt på dom och jag gissar att det är för att jag inte är tillräckligt utvilad från förra veckan. Men vem katten är det?


Hade nationellt prov i engelska B idag och det gick väl sådär, brukar alltid flumma ut på uppsatser och har ibland svårt att hålla mig till ämnet. Men men, det gick som det gick...
Efter det så var vi lediga en bra stund och jag kände då att jag fortfarande inte mådde bra.
Kände mig illamående redan när jag vaknade och det är inte härligt. Så jag stack hem med 11.25 bussen.
Å jag vet att vi skulle spela in idag på karaktärs lektionen men det bryr jag mig inte så mkt om.
Den lektionen är bara bajs ändå!

Ska ta och packa nu, så man är förberedd till onsdag :)
Å imon blir det lång dag i skolan fast ändå inte.. Slutar redan kl. 11.20 men sen på kvällen är det öppet hus.
Men det kan nog bli livat, det var ju ganska okej förra året även om det bara kom typ 10 pers och spanade in KS :P
Ska bli skönt att gå runt och titta på treornas projektarbete, kanske får nya idér för jag vet inte vad jag ska hitte på. Men det kommer väl så småningom hoppas jag...

Nu sitter jag och lyssnar på media tvåornas 2 timmars radioprogram, lite trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Julis

Usch, nationella suger. vart ska du packa ?? :S

2008-04-28 @ 17:54:42
Postat av: Julia

Kan inte skriva vart ska du åka menar ja förstås ;D

2008-04-28 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: