Duktig flicka

Nu förtjänar jag chokladkakan som mamma köpte till mig idag :)
Igår så var jag flytthjälp åt Daniels mamma och idag har jag tagit tag i mina läxor!

Det gick ganska snabbt att flytta in alla saker till lägenheten igår... Jag blev själv så sugen på att flytta till en lägenhet tillsammans med Daniel, men det får vänta. Efter flytten så stack vi ner till OnOff där Lis köpte grejer för runt 21 000:- Det var riktigt fina grejer hon fick tag på! Sen bidde det god flyttmat på vägkrogen :) Men jag hade nog lite feber, för jag frös under resten av kvällen när vi satt i Lis lägenhet med en nice tv och myste, trevligt.

Idag så stack jag och Daniel ner till gallerian vid 11 för att lyssna på mina kära estetvänner som spelade så fint :)
Sen åkte jag hem och som sagt, pluggade! Först läste jag igenom svenskan och det fastnade i huvudet ganska bra faktiskt. Var lite intressant denna gången... Sen så gjorde jag religionsläxan, lite annorlunda läxa egentligen och jag förstår inte riktigt vad det har med religion att göra. Men det är väl själva tanken med att människor tänker annorlunda och har olika synsätt på saker och ting. Efter det gjorde jag min uppgift från Mats, i arbetsmiljö & säkerhet. Nu är det bara den dära lista-ut-vad-det-är grejen kvar i nutida konst. Men jag kommer verkligen inte på något. Måste disskutera med mamma senare sen så får vi se om vi kommer fram till något.
Jag har även hunnit med att rensa färdigt under sängen och lite i garderoben. Ska fortsätta med garderobsrensningen imorgon. Sen ska jag skriva lite i mina dagböcker, måste kladda ner Rhodos resan ju :) Sen ska jag väl tänka lite på projektarbetet,
jag vill inte börja försent!


Kommentarer
Postat av: Benita

Blä vad jag saknar dig!

2008-09-03 @ 17:40:38
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: