Find a light

Söndag och snart en ny skolvecka!
Det har gått finfint gällande kapslarna, de glider lätt ner i halsen som tur är. Men däremot så riktas allt åt mitt lillfinger nu, så resten av mitt imunförsvar försämras och därför blir min förkylning ännu sämre, så det lär väl ta ett tag innan jag är helt kry.

Idag skulle jag och Daniel laga lasagne. Det bidde gott, men hemkunskapsboken är lite snål. 150 gram köttfärs blir banne mig inte mkt till två pers. Å allt gick inte som det skulle men det smakade gott i slutändan iaf.

I helgen sågs det två filmer; Streetkings & Iskariot.
Den första var riktigt bra, men det bidde lite snurrigt i slutet...

Jag ska väl försöka plocka upp lite från mitt golv ikväll,
har inte sovit på mitt rum över 3 månader nu. Skamligt!
Dags att göra något åt att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: