Now I´m dancing

Fredag, veckan har gått fort. Känns skönt att vara tillbaka i skolan och träffa klassen. Jag har faktiskt saknat deras sällskap nåt så grymt mycket har jag märkt nu när man är tillbaka. Och den nya teaterläraren är helt okej, så det kommer nog bli ett bra sista år på gymnasiet för min del :) Och det är redan skolfotografering på måndag, haha.

I helgen kommer Daniel myset och vi ska ha en riktig myskväll imon. Äta chips, dip och massa grönsakar :) Sen ska vi troligtvis titta på film, Pearl Habor är utvald :D
Mamma är i Gbg denna helgen...

Idag var jag på sjukhuset så man får reda på vad det är för fel på mitt lillfinger. Det var en infektion/inflammation! Det kom ut en massa var när hon tryckte hål med en nål, och det var verkligen inte lite var. Doktorns kommentar: "Oj, så mycket trodde jag absolut inte att det skulle vara. Nu kommer det t.o.m. lite till.." Men jag fick ett plåster och penicillin. (Stavning?!) Men grejen är att det är kapslar som är 2,3 cm stora och jag har svårt att svälja sånna. Men det går väl på nåt sätt, annars får jag gå till doktorn igen.. Ska ta de 3 ggr om dagen, bläää! Men jag vill banne mig inte ha blodförgiftning så det är bara att svälja!

I helgen får jag förhoppningsvis bilderna från Tina & Julias kamera, från Rhodos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: