Inte så pigg

Jobbet börjar ta kål på mig.. Jag behöver lite ledigt, men det ska ju bli lite lugnt i helgen iaf. Jobbar bara 07.00 - 11.00 på lördagen och 16.00 - 21.00 på söndagen. Idag slutade jag tidigt och imon också :) Det är skönt att ha e.m lediga. Annie är på hemväg imon och på lördag ska vi ut till pappa, var ett himla bra tag sen man var där ordentligt. Ska bli skönt att komma ut dit. Sen när man kommer hem så kommer Daniel och myser med mig :D Wiie! Det kommer kännas som en lättnad. Och dagen därpå kommer även mammsen hem, det kommer också kännas som en lättnad! Verkligen!

Idag skrev jag & Julia en massa om Rhodos resan :) Asså, jag har nog knappt inte fattat riktigt att vi verkligen ska utomlands, vi KK. Det kommer bli en sån himla rolig resa hoppas jag. Och jag tror att vi behöver det, allihopa tsm :) Nån gång nu i veckan så var det däremot jordskalv på Rhodos och det kändes ända bort till ett par andra öar. Men vi har haft kontakt med resebyrån och det är ingen fara,
so we are still going strong ;D

Nu ska jag kanske kolla på SAW, var ett tag sen, jag behöver lite påminnelse, har typ glömt bort den. Men vi får se, om jag håller på att somna i tv soffan är det lika bra att gå och lägga sig. Det finns nog en risk till det, jag blir trött av att jobba alla dagar, vara ensam och ledsen. Jag tror dessutom att Annie får massera min nacke lite, jag är spääänd.

Ska bli kul att träffa Annie & pappa m. familj :) Synd bara att jag inte är där oftare, iaf över sommaren. Det är då det är som bäst där ute. Iaf om det är bra väder, haha.

Jag saknar Daniel... I need you honey <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: