Ledig måndag

Ja, idag är jag ledig och just nu sitter jag vid datorn och lägger harpan och väntar på att solen ska komma till balkongen så jag kan lägga mig och sola lite :) Jag hoppas bara att vädret håller i sig nu när jag är ledig. Senare sen idag ska några av KK:na träffas, förmodligen här, och planera det sista gällande Rhodos resan :) Snart bär det av!

Imorgon ska jag in till stan, till myset Daniel :) Får se om vi sticker ut till sommarstugan och klipper lite gräs. Ska ringa mormor och morfar med, de har ringt ett par ggr när jag har jobbat. De tror ju fortfarande att jag typ äe fem år gammal och att jag inte klarar mig själv. Så jag får väl ringa och visa några livstecken...
Sen på tisdag kvällen ska jag och älski gå på bio, vi ska se Mamma Mia. Jag har ju redan sett musikalen två ggr, både i England och Sverige så det ska bli kul att se den som film. Men jag tror att det är mycket mer känsla i musikalen :)

Jag har börjat sakna klassen faktiskt! Och det är först nu jag RIKTIGTI inser att jag inte kommer få träffa de förra treorna mer, och det känns väldigt sorgligt. Jag saknar redan Benitas härliga smittsamma glada humör! Men jag hoppas att de kommer och hälsar på nån gång :)

Denna helgen gick det väldigt bra att jobba. Jobbade mycket med Stefan och vi är ett bra team som han sa. Vi klarade ju av den där lilla "olyckan" väldigt bra, men det tog över en timme :P Och ja, det var duschen som gällde när man kom hem på e.m. Runt sex tiden så kom Malin & Thomas till mig och Daniel. Vi spelade spel medan åskan dundrade, men när den hade försvunnit så tittade vi på film, inte en så ovanlig sysselsättning. Men nästa gång så ska vi spela äventyrsgolf i K-berga :D haha!

Nähä, det ser ut att bli allt mer mulet ute,
så jag kommer nog sitta här vid datorn ett tag till...


Kommentarer
Postat av: Benita

Jag kommer väl vara där varje dag :P

2008-07-14 @ 22:49:36
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/
Postat av: Benita

Oh tack så mycket :D Antar att jag får ta åt mig äran ;)

2008-07-15 @ 15:26:54
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: