Onsdag

Hopp! Idag har det vatt en bra dag. Förutom när jag bakade kladdkaka på f.m. Jag vet inte hur jag tänkte men när jag skulle ta ut formen från ugnen tog jag tag i överkanten med fingret. Självkart brände jag mig så jag fick stå med tummen i vatten i typ en halvtimme, seriöst. Så nu har jag ett litet ärr på 2 cm på tummen :O

Jag åkte in med mamma till stan runt halv tolv och stannade en sväng hos Daniel myset innan jag stack ner till tandläkaren vid två. Gick finfint! Sen stack jag hem till Daniel igen och väntade på Victor m. fl. Väntade och väntade, men vid fem kom de ungefär :) Victor, Swan & Macko. Sen hämtade vi Sandra och sen stack vi ut till Malin och Alle. Käkade tacos, satte oss vid tv:n och slappade. Sen åkte Alle hem och efter ett tag kom Andreas och Nelle. Kollade på fotbollen och hade väldigt kul och trevligt. Skönt att börja prata med Macko. Var ju i princip 2 år sedan vi snackade... Riktigt skönt att träffa lite folk och va social igen!

Ont i ryggen har jag och det kommer ju inte bli bättre över sommaren med lite lyft då och då på jobbet. Men det är sånt man får ta. Jag gick brevid igår (tisdags). Kändes okej, trivs bättre där för varje gång man kommer dit. Så det kommer nog bli kanon i sommar. Bara nån kan byta med mig sista helgen, för då är jag på väg till Rhoooodos :)

Imorgon ska jag dra in till stan igen, ska till älski. Ska fira midsommarhelgen hemma hos familjen Hultman. Mamma är hos Nisse... Apropå mamma och guuubar, Stigge Stigs hus är till salu. Känns lite mysko på nåt sätt :I

Får se hur länge jag sitter uppe i natt. Längesen jag hade en sen natt vid datorn och msn. 2 år sen säkerligen! Men jag ska nog ta 11 bussen in imon och jag vill inte va hur trött som helst. Ska kolla upp busstiderna nu med, det är ju nya över sommaren. Inte bra om man går på de gamla :P

Ha en bra midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: