Sommarlov

Nu äntligen är man fri!
Eller fri och fri, jag ska jobba ganska mkt i sommar, men vad gör man inte för pengar.
Jag kommer nog vänja mig och jag hoppas att jag kommer trivas bra. Kommer ju få min riktiga semester när jag och mina s.k KK (Korsberga kompisar) åker till Rhodos i augusti :) Kommer bli härligt!

Jag hoppas på en bra sommar, jag vill träffa vänner, umgås med Daniel, hitta på roliga saker. Träffa Ingrid och se henne växa. Tjäna ihop egna pengar och utvecklas som människa på nåt sätt. Kan man ha sommarlöften?! :)

Imon ska det bli fest i sommarstugan, Annie ska ha sin 25-års fest för familj, släkt och vänner. Hoppas bara att vädret är på ett bra humör imon, för annars blir det svårt att knöka in alla i den lilla stugan.. Det löser sig alltid!

På tisdag ska jag på introduktions kurs på Österäng, gällande mitt sommarjobb. Efter det ska jag väl försöka gå brevid, måste göra det nån mer gång nu innan jag börjar seriöst.. Sen på onsdag har jag tandläkartid och efter det ska vi väl försöka träffas, vi det gamla gänget. Ska bli kuuuul :D

Ha en bra sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: