It´s a sunny day

Idag har det varit en kanonbra dag :)
Sovmorgon med mitt mys, mattelektion som gick bra. Thorbjörn är för skön :D

Det var strålande väder så på teatern så körde vi manus ute. Härligt härligt! Och det gick ganska bra denna ggn, kunde det mesta, kändes det som. Men jag har lite panikångest över att det bara är 2 veckor kvar till uppspelning... Okej, jag bidde lite solbränd idag, hehe. Lite smått röd på axlarna och bröstet, men det är borta om nån dag.

Sen när jag kom hem satte jag mig på balkongen och pluggade engelska och manus.
Det är inte klokt vad varmt det är!
Sen runt sex övningskörde jag med mamma, övade på att parkera bra och rätt, sen körde vi runt i K-berga.
Efter det så bestämde jag mig för att jag skulle ut och röra på mig... Så jag tog mammas gåstavar, haha.
Vet inte riktigt om jag har dom på rätt höjd och så, men det funkade iaf. Lite svårt med taktiken i början, jag kan tänka mig att jag nästan såg ut som en av alla de tjejerna som tror att de kan gå i högklackat :P
Det var så skönt att få duscha sen, det är nog den kallaste duschen jag tatt på länge!

Nu ska jag sitta och nörda mig vid min partner bdb, sen ska det fortsättas plugga manus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: