I´ll always be with you

Är ledig idag. Niorna kommer till skolan och ska få linjeinfo, men i och med att man längre inte kan söka till teater så behöver vi ju inte ge nån info. Så istället skulle vi jobba med projektarbetet. Men det lär inte bli så mkt sådant idag. Mår lite dåligt, kan inte sätta fingret på vad det är. Men det liknar lite migrän, men ändå inte.

Ska åka in till stan om nån timmeoch träffa Daniel. Vi ska gå lite på stan, jag är sugen på att köpa nya festkläder eller liknande! Snart är det nyår, kanske lika bra att börja kolla runt vad folk ska hitte på...

Imorgon ska min familj gå på nån sminkkursgrej. Sofie fick det i födesledagspresent av oss :) Ska nog bli kul. Innan det ska det letas balklänning. Om jag inte hittar nån ska jag troligtvis ta den svarta jag provade för ett tag sen. Om den finns kvar vill säga. Jag kommer nog bli himla sur på mig själv om den inte finns kvar! Även Annie, mamma & Sofie ska hjälpa mig gällande letandet. Mys!

Nationella provet gick sådär! Skrev inte så himla mycket men kände att jag inte kunde göra bättre. Svenska talet slapp jag göra i måndags, men kommer få göra det denna ggn.
Måste ta tag i det!

Min trötthet fortsätter.... 13 timmars sömn, det är inte likt mig!


I belong to you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: