Korta dagar!

Igår så tog jag sovmorgon, vaknade med huvudvärk då också.
Sen hade faktiskt jag och älski 2 år <3 Tihi!

Det var en stressig förmiddag...
Jag beslöt mig för att åka in med elva bussen och göra mitt svenska prov..
Mina kläder från Laredoute kom så vi gick och hämtade de innan,
har svårt att bestämma mig hur jag ska göra!
Sen var det till att sminka mig och packa klart m.m...

På bussen in började jag må väldigt dåligt. Blev jättevarm och började kallsvettas och mådde illa :/ Daniel och jag fick tillsist kliva av bussen och så fick Daniels pappa hämta oss. Efter en timme eller nåt så mådde jag nästan hur bra som helst, så jag gick för att göra mitt prov men fick chansen att göra det nästa måndag så jag beslöt mig för att fortsätta plugga på tråksvenskan...

Daniel och jag kollade olika stressfaktorer,
troligtvis kan det vara så att jag är väldigt stressad...
* Känsla av spänning/huvudvärk
* Otålighet
* Att göra flera saker samtidigt, kan inte ta det lugnt och njuta av resultatet
* Konstant känsla av tidsbrist
* Trötthet och/eller sömnsvårigheter. Omättligt behov av att sova
* Lättirriterad
* Svårt att koncentrera sig
* Att känna odefinierbar ångest
* Ryggvärk och/eller magproblem
* Du är likgiltig och struntar i vad som händer omkring dig,
eller känner dig nedstämd och orolig
* Mindre energi och ork
* Det blir bråk omkring dig. Du blir missförstådd eller det känns som om ingen förstår dig
* Små fysiska problem som infektioner, förkylningar, huvudvärk,
muskelsträckningar eller hudproblem

De flesta känns ju väldigt träffande!

Idag började jag inte förrän halv tolv :) Hade samhällsprov som gick sisådär.. Var väldigt svårt! Så jag förväntar mig inget bra resultat... Skrev klart det innan två så jag hann med den tidiga bussen, skönt.

Imorgon är det studiedag och då ska jag få håret färgat rött :D Lite nervöööös, hihi. Sen ska jag ta det lugnt, antingen med Daniel eller ska jag  väl åka hem och plugga och ta det lungt. Måste skriva klart religionen snart, ska vara inlämnat nästa tisdag, 5 sidor :S Men det är intressant!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: