Something against me

Jag måste ha en förbannelse eller något...
Nu när det har varit kris gällande projektarbetet och jag måste spelat in sång,
så är jag förkyld. Förra ggn var det mest i näsan och det lät täppt.
Nu sitter det i halsen och mina stämband mår inte bra..
Ska vila tills imon för att se om det är något bättre då.
Känns bara så himla taskigt, för jag vill verkligen ha alla dessa 4 låtar,
men nu blir det bara 2 :(
Men det är alltid ett projektarbete, men som inte blev som det skulle!

Snart ska jag sluta äta mina huvudvärkstabletter, på onsdag.
Får se om de har varit något förebyggande!

Imon ska religionen vara inlämnat å jag och Mudd ska skriva ihop den imon på f.m.
Det kommer nog bli bra!
Sen är det svenska och psykosocialt arbete uppsaterna som ska prioriteras!
Sen är det arb.miljö och säk. hemtentan.
Efter det får det bli att ta igen de svenskauppgifterna jag har.
Måste också tänka ut en installation till Nutida konst lektionen.
Sen blir det ju att varva allt detta med att skriva sin monolog och andra läxor...

Sounds great, huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: