Arbetslös men nöjd ändå!

Ja... I söndags var sista jobbdagen, lite trist i och med att jag känner att jag skulle kunna jobba minst 8 veckor till... Men det känns också skönt att vara ledig.  Jag & Daniel ska t.ex. på semester till Ramsvik tors-sön :)

Igår skrev jag in mig på arbetsförmedlingen, kul men lite krångligt...
Men jag kommer tycka att det är skönt att va ledig i höst. Tror jag!
Jag ska ta tag i att städa ur mitt rum å källaren, måste rensa bland alla mina grejer. Skönt att ha det gjort ifall man ska flytta till våren eller om ett år. Ska även ta å kolla upp lite kurser till våren och utbildningar till höst. Söka jobb ska jag också göra, eftersom butikskommunikationsutbildningen krävde arbetserfarenthet i butik, minst 3 mån...


Det har blivit många avsked nu den senaste tiden..
Lina flyttade till Växjö förra veckan, Sam stack till Ronneby i helgen och Julia åkte till Norge i söndags.
Alle & Adam har fått en lägenhet i Kalmar, måste åka och hälsa på nån gång. Passar bra i och med att Eve och kanske även Tina ska flytta ner till Kalmar...
Likaså måste det bli en resa till Sthlm, där Mudd kommer bosätta sig. Skulle träffats idag men jobbet kallade...

Nu ska jag ta och palla mig in till stan. Har en del bankärenden och andra saker att göra.
Ska även ta å pussa lite på Daniel!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: