Du blir vad du äter...

...sitter jag å tittar på nu! Det känns lite vemodigt. Det är en 17-årig tjej som lever på kebab, druvsocker å energidryck. Känns inte bättre när jag tittar på soffbordet å ser mina egna pizzarester, en halväten chokladkaka å en energidryck.
Jag har bestämt mig för att ta tag i min hälsa när jag har slutat sommarjobba för då har jag hela hösten på mig.
Ska börja simma igen, det är nåt jag gillar å ut å springa här hemma!
Jag ska även göra lite olika övningar varje gång det är reklam på tv:n... Det blir ofta det!

Nu har jag bara en vecka kvar på sommarjobbet, känns skönt att komma där i från sen. Men jag hoppas på mycket vikariat å nu har jag verkligen tid för det i och med att jag inte pluggar i höst.
Denna helgen är jag långledig, kanonskönt. Ska vara med hela familjen i Ormaryd å fiska kräftor.
Ska även på Alices dop på lördag. Passar så bra med sommarvädret vi har nu :)

Funderar på att ta en promenad med mamma nu i kvällsvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: