Onsdag 30 dec

Juldagen blev ju inte som man hade tänkt sig.
Slutade med att jag bara gick från Sabbe utan att säga ett enda ord.
Tog en taxi hem och sov i flera timmar.

Julhelgsfirandet är så överskattat. Likadant som morgondagens firande. Nyårsafton!
Visserligen ska jag jobba 07.00-09.30 & 16.00-20.30. Kanske därför man inte är så sugen, i och med att man inte dirket kan ladda på jobbet. Estetfesten lockar inte längre, ingen annat bra förslag har dykt upp och vissa svarar inte ens. Känns ju kul. Blir kanske så att Tina och jag slöar hemma hos mig. Kanske t.o.m håller mig nykter så vi kan åka in å kolla på raketer i stan iaf. Då kanske man träffar folk som man vill träffa ;)


Förklaring av nyårsafton:
Det snackas så himla mkt om det å man letar alltid efter fest men så blir allt bara en flopp ändå i slutändan. Så står man där på torget å fryser om fötterna och glor på spanet som står å strular med nån annan, haha!!





Men för i helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: