Torsdag 31 dec

Även känt som nyårsafton!

Har sovit en timma nu efter morgonens jobbtimmar.
Snart ska jag ställa mig i en varm dusch, lääänge.


Jag trodde inte att jag brydde mig, men eftersom en sån liten sak gjorde mig så glad så kanske jag ska tänka över det igen, hehe.


Å Eve har gjort en sån kanonmysig grej, skickade ett brev :)
Sånt uppskattas!

Frida kanske ska ha fest ikväll så det blir nog att jag & Tina sticker dit.
Får se vad det är för folk i krokarna. Det blir iaf fest nånstans :) Tror jag...
Vi har dessutom köpt fina (?) partyhattar, haha.

Fanny & Martin ska flytta till Örebro om nån vecka. Jag är jätteglad för deras skull, men ytterligare en person mindre i kompisskaran. Det var så skönt att bara sitta hemma hos Julia och prata i söndags. Synd bara att Eve inte var med. Men allt kändes så normalt, men om ett par dagar ska Julia tillbaka till Norge.


Vart fasen ska jag ta vägen?! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: