Uppdatering!

Jag tog tag i Mudds projektarbete och övade :) Dansen gick bra! Å hennes å Hannas välgörenhetsshow var kanon, det var verkligen jättefint!

Jag har tagit tag i mitt projektarbete! Jag har i och för sig bytt men nu känns det bra :)

Jag sket i att anmäla mig till högskoleprovet, eller jag kunde inte. För deras hemsida var fucked up när jag skulle anmäla mig. Okej okej, och jag VAR ute i sista stund...

Jag har tagit tag i sommarjobb, gjorde det idag.
Man blir så glad när ens chef kommer ihåg en :)
Så nu blir det pengar i sommar!

Jag ska på en mässa i Växjö nästa vecka. Ska bl.a. gå på en föreläsning om inredning :D Kanon!
Får se hur jag ska göra i höst, men känns som att jag nog vill plugga,
antingen till hösten eller till våren.

Jag har varit förkyld ett bra tag, går snart in på min tredje vecka :O
Annars är det ganska bra.

Min balklänning har kommit till affären så nu måste jag köpa skor
å sen se hur mkt som behöver sys upp.
Ingrid har även fyllt ett år, den lilla tösen :)
Jag ligger efter med vissa svenskaarbeten i skolan. It sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: