3:3

I fredags var det 3:3 fest och det var bra, tra la la!
Förfest hos Maja med en massa töser :)
Synd bara att det inte var så mkt folk på UP.
Stack även en sväng till hotellet, men det var inte mer livat där..

Mådde riktigt prima på lördagen och jag, Malin & Alle tog en fika på stan.
Slutade med att jag hade köpt en klänning, ett par tights och en kjol när jag kom hem :)

Sen var det filmmys med Daniel och hans mamma :)
Såg på "Righteuos kill" och "Expired".
Den första var riktigt bra och den andra var bara konstig!

Idag har jag och Daniel mestadels tittat på tv.
Kollade på reprisen av Körslaget och Let´s dance..
Sen åkte jag hem strax innan sju. Så ikväll är jag ensam hemma!

Denna veckan som kommer är musikerna i London. Fuskigt, men hoppas de får det bra!
Å grattis till IDA som fick sitt körkort i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: