Mycket på gång

I tisdags hann jag göra en hel del saker.

Jag utnyttjade min sovmorgon, gick till Daniel och vi jobbade  med mitt projektarbete.
Sen hade jag sånglektion :) Carro gör mig glad och jag gör tydligen henne glad!
Efter det hade jag religion. Sen var det till att gå upp till Daniel igen och plugga och sovmysa lite. Runt klockan halv fyra åkte mamma och jag till Jkpg.
Dags att köpa balskor. Fick med mig ett par hem som jag stormtrivs i.
Ganska hög klack, men det kommer gå bra!



Ska nog även köpa ett par pumps bara för att jag gillar de :)
När jag sedan kom hem på kvällen hann jag även slappna av!
Ingen dålig dag!

I
onsdags var jag på studieresa i Växjö. Gick bl.a på en föreläsning om
"
Inredning & butikskommunikation".
Greeeat! Det lät väldigt intressant och jag kom på mig själv med att sitta å le då och då :)
Åt tsm med Annie & David, Malin och Karolina. Trevligt!

De övriga dagarna har också varit bra.
Igår var bara en ganska onödig dag.
Åkte till skolan för att gå på mentorslektionen och sen ha teaterlektion, trodde jag iaf...
Men de andra ville gå på konsert å så skulle vi tydligen sluta halv två så det var helt onödigt att jag åkte till skolan. Men efter det satt jag på trafikskolan å pluggade vid datorn. Det är så segt!

I
helgen är Daniel i Malmö och mamma i Gbg, så jag har lägenheten för mig själv.
Ska städa
idag och även ta tag i lite plugg. Får se hur mkt det blir gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: