Uppskrivning

Den 12/3 klarade jag min uppskrivning :) 58 rätt! Men fy vad svårt det var!
Nu är det bara att vänta på uppkörningen. Hoppas även på en tidigare tid... Time will tell!

Har anmält mig till bal och student :) Köpte även pumpsen och vet fortfarande inte vilka jag ska ha till min balklänning. Men det skiljde inte så mkt på längden så det är ganska lungt än så länge. Så jag får ta å gå runt i de igen och känna efter. Prova mer till klänningen eftersom jag har den hemma nu. Wiiee! Åkte ju dit för att sy upp den förra lördagen men den behövdes inte fixas till ett dugg. Kanon! Sparade man lite pengar på det också!
Hon gjorde mig även extra glad när hon sa
"
Det är inte alls ofta att en klänning sitter så bra direkt".
Så tydligen gjorde jag henne glad också :)

I
fredags var det fest hos Swan & Andreas. Andreas har fyllt 20 i veckan :)
Det var en kanonfest och jä
ttetrevlig och rolig kväll :D Ångrar ingenting!

Däremot går jag runt med denna ständiga huvudvärk. Har haft den nu i snart 2 veckor..
Om det inte går över ska mamma och jag kolla upp det på sjukhuset :I
Antar att det är stress, för det är sketans mkt nu. Men lika bra att vara på den säkra sidan.

Det har varit riktigt kanonväder de flesta dagarna denna veckan :)
That makes me happy!

Idag har jag och älski 2 & ½ år tillsammans <3

That makes me ännu happier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: