Måndag 26 okt

Jaha.. Då har förkylningen tagit fart igen. Förstår inte vfr den gillar mig så mycket.

Fick jobba igår också, money money money :) 07.00-13.00 & 17.
00-21.00

Idag färgade Sandra mitt hår och det bidde rött som vanligt, men också väldigt bra. Tricket med hudlotion i pannan och nacken är jättebra.
Då slipper man att gå runt med massa färg på huden :)
Sen åkte jag in till stan. Daniel och jag åkte till Dennis & Lina och tittade på "
Up".
Den gav en hel del skratt...

Nu banne mig ska jag verkligen ta tag i att ta ett foto till mitt körkot.
Hemskt att jag inte har fixat det innan, men bättre sent än aldrig..

torsdag kommer Sofie & Ingrid hem å på fredag kommer troligtvis Annie med. Synd bara att det krockar med
KK-träffen hos Eve, men det löser sig :)
Å på lördag är det ferre!!! Är så sugen!


Men innan dess ska jag jobba på onsdag; 13.30-21.00
och även fundera på vad jag ska ha på mig på lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: