Kanondag!

Åh, jag har så bra vänner! Var å fikade med Sabbe & Sandra idag.
Satt å tjötade hur länge som helst på Stjärnan. Jättegött!
Sen gick vi på stan.. Sandra och jag hjälpte Sabbe lite på körskolan
och de fick mig att ta tag i å skriva in mig ordentligt på arbetsförmedlingen.
Nu snackar vi om hur kul det skulle va att starta eget, men det kommer nog förbli en dröm. Men det skulle va himla kul för vi trivs så bra med varandra. Kommer inte skriva vår idé här ifall nån skulle ta den.
HAHA!

Har fått för mig att förkylningen börjar släppa, kan andas lite lättare nu.
Blåsan på läppen ser finare ut, men spricker då å då så det blöder.
Smaken av blod är inte så speciellt god....

Ska inte träffa Daniel förrän på lördagkväll eller söndag f.m. Jag jobbar ju nu i helgen, gött med lite cash. Å så får jag min lön för augusti månad imon :) Blev runt 7 000:- Alltid något!


Ska nog ändra designen på min blogg. Har aldrig riktigt gillat rosa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: