Tisdag 27 april

Det blir jobb onsdag-lördag denna veckan :)

Helgen i Gbg var supergo.
Kom hem med 2 jeans, 1 par skor, 1 tubtopp & 1 t-shirt :)
Velbehövda kläder... Faktiskt!
Vi har slappat ganska mkt.. Annie, Lisa & jag var på after work på Excet i fredags. Himla nice ställe, stort som sjutton. Sen har vi mest gått på stan. I fredags var Annie & jag å lunchade med Elsa & Claes, Frida & Christian, Clara & Jakob och Alex & Ida.
Kommer bli värsta babyboomen i sommar säger jag bara....


Nä, nu ska jag skärpa till mig. Här kan man inte sitta hela dagen.
Frågan är ju bara vad jag ska hitta på...?!

Eve & Tina har en spontan roadtrip till Malmö just nu.
Jag vill ocksååååå, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: