Måndag 23 augusti

 

Morgonpromenaden blev av och det var skönt. Gick och virrade på det nya elljusspåret, kan bli en ganska bra runda ifall man fortsätter virra omkring, haha. Sen har jag gjort hallonsmoothie, mums! Inget godis idag även ifall suget har funnits ikväll,
men det är bara för att jag vet att jag inte ska!


Jag är riktigt jäkla rastlös! Kan inte tänka mig att ha det så här hela hösten. Jag vet inte riktigt vad jag går upp för ppå morgonen. På kvällarna håller jag på att bli galen ibland. Om dagarna sitter jag och stirrar på mitt personliga brev som förhoppningsvis blir klar snart. Men jag blir aldrig nöjd, jag sitter bara och tittar på det..

Dessutom börjar jag nästan längta till vintern.
Då kan jag få använda mina härliga jackor, min älskade mössa och min myshaldsuk. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: