Torsdagen 26 augusti

Det har blivit promenader alla dagar förutom igår. Sen har jag nog råkat smuggla i mig en muffins, eller två... Men det är en såndära jobbig vecka, då räknas det inte.

Har jobbat idag, var längesen jag var uppe innan klockan 6. Imorgon är det bara på att igen och jag ser fram emot det för jag hade en riktig awesome dag på jobbet idag. Kanongoa kollegor som lyser upp dagen. Dessutom är jag & Sandra ett ganska bra team. Idag fick jag även deligering så nu har jag medicinhantering,
känns himla bra med lite mer ansvar.


Sen är det förkrök hos Swan och senare bär det av till Eksjö Stadsfest med Swan, Malin och kanske Andreas. Jag hoppas på en helskön kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: