Torsdag 2 december

Idag har jag fått äta den andra chokladen i min julkalender, mums!

Denna veckan har det varit full rulle... I måndags jobbade jag dubbla pass. Först 7-13 och sen 14-21. Det efter att bara sovit 3 timmar natten mellan söndag och måndag. Vet inte vad det är med mig. Men det gick bra på jobbet iaf, var lite konstigt speedad ett tag.
I tisdags köpte jag de sista presenterna till Andreas och på eftermiddagen var det middag, presentöppning och film som gällde för födelsedagsbarnet :)
Igår var det till att gå upp tidigt, hade ställt klockan på 5. Sandra, jag & Malin begav oss till Ullared runt 6 för att köpa grejer till både oss själva och julklappar till andra. Jag tycker jämt att jag aldrig köper så pass mkt men ändå kom jag upp i 2000:- Letade sen efter varma och snygga vinterskor, hittade ett par stycken som var bra men självklart fanns de inte i min storlek. Blev lite besviken. Snart ger jag upp!

Ska ta tag i att städa klart lägenheten och sen julpynta ännu mera :) Flera decimeter snö och runt -10 idag. Igår var det så pass kallt att det var -20...
Får värma mig med en kopp varm choklad sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: