Måndagen 22 feb

De där rutinerna vet jag inte vart de tog vägen.
Fick däremot jobba ett par dagar och det var nice. Har dessutom varit med om mitt första dödsfall, även det är en erfarenhet...

I helgen var det fest x2 och det var inget annat än riktigt kul.
Fy fan vilken lördag det blev ;) Förbannat kul faktiskt!!
I fredags satt vi hemma hos Victor innan vi drog ner till hotellet. Inte så mycket folk men skönt med lite yta för en gång skull :) Sen på lördagen var Malin med och även då gick vi till hotellet. Riktigt smockat ett tag! Jag måste nog skärpa mig gällande mina utgifter, i alla fall när det gäller alkohol. La ut runt 850:- på drinkar m.m bara denna helgen.
Dessvärre ska jag ju ut nästa helg också.....
Men då är Saaaaaaaaaam hemmaaa :D


Vad hände med simningen?
Vad hände med att söka jobb?
Vad hände med arbetsförmedlingen?
VAD HÄNDE MED ATT TA TAG I SITT LIV!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: