Torsdagen 25 feb

Idag har det varit en riktigt bra dag.
Lina & jag följde med Sabbe till hennes uppskrivning idag och hon klarade det :)
Sen stack vi och åt på Lennarts, åt nån soppa som Sabbe sa skulle vara jääättegod, men det var la inget speciellt med den, haha?! Men chokladbollen var god!
Sen köpte jag ett linne och var nära att köpa ett par brallor också, men när man inte är riktigt säker på att och de kostar 600:- då ska man inte köpa de,
så jag tycker jag var duktig.

Ikväll har jag ätit pizza tsm med mamma och Bengan.
Jag är så snäll å ger de mitt sällskap och offrar mig och kollar på curling t.o.m.

Imon är det jobb som gäller. 06.45-13.45 och efter det blir det en sväng till stan. Ska banne mig ta tag i å köpa en kamera nu, och den ska användas flitigt under kvällen sen. För då kommer ungjävlarna återförenas hemma hos mig på förfest
å sen är det hotellet som gäller ;)

På lördag ska jag jobba 12-21 och sen får vi se hur kvällen slutar.
Kanske hänger med Sabbe på Frida & Jessicas födelesdagsfest på Victoria,
men lite svårt att ta sig in utan bil.. Kanske blir till att va hemma.




Varför är jag så duktig på att förstora saker och ting?
Även om det gör mig glad så kan det vara dumt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: