Måndag 25 jan

Sitter hos Daniel och lyssnar på han och Jonathan när de spelar.
Det börjar ta sig för Peolpe in distress!! :)
Ska installera ps sen så jag kan sitta å leka med massa bilder om dagarna.

Men dagens mål är att hitta ett par jeans.
Letar efter ett par ljusa stuprör å då snackar vi
tight!

Ska nog ta å simma lite i veckan kanske! Det behövs!

Det bidde inget Nässjö i helgen, men det blir en annan gång!
Istället blev det utgång i Vetlanda town med Malin, Swan & Victor :)
Skulle varit nykter men jag sket i mina tabletter å drack istället. Alldeles lagom!
Trevliga möten på pastabaren ;) Men ändå så typiskt!
Å vissa människor är bara desperata, men ändå roliga, haha!
Sen stack vi till Victor och kollade på film som jag halvsov till.
Var väl hemma runt halv fem och hade så svårt att sova.

Igår var jag ute och gick med Helena & Tina, det var mys :)

Till helgen ska jag och Malin ner till Kalmar och busa med Eve & Tina ;)
Får se ifall jag sticker ner redan på torsdag tsm med Julia. I hope so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: