Tisdag 26 jan

Blev inget byxletande igår. Hängde med Daniel, Jonathan & Dennis på Mc Donalds istället. Nice bajs! Fick även hem lite alkohol till helgen ;)

Men idag var jag inne och simmade och efter det stack jag & Daniel till JC.
Fick köpa strumpor direkt för jag var så förbannat kall om fötterna, hihi.
Men jag får skylla mig själv eftersom jag går runt i trasiga converse... Hittade ett par jättetighta stuprör :) Dock satt de asfult på min lilla rumpestump,
så jag ska fortsätta min jakt i Kalmar istället.

Ä apropå Kalmar så sticker jag & Julia ner dit på torsdagen. Vår lilla norska är ju hemma å hon ville se hur Eve & Tina har det där så hon tar en liten tripp över dagen medan jag stannar kvar :) Sen på lördagen kommer Malin!! Det lär bli utgång både på fredagen och lördagen med ett par riktigt goa brudar! Å söndagen lär bli slaaaaapp!
Jag hoppas på en kanonhelg med mkt skratt och alkohol, haha!


Imon blir´e fika med mina favoriter! Sabbe & Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: