Tisdag 27 juli

Det är underskattat att laga mat i underkläder. Hur gött som helst!


Idag kommer lite cash in på kontot och det ska sparas inför min ovetande framtid som väntar mig. Förra veckan var det jobb måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag. Denna veckan är det tisdag, onsdag, torsdag & fredag.
Peeeeengar, here I come!


Jag är hur sugen som helst på att sticka iväg på nån liten roadtrip nånstans, helst med Sabbe. Hon är lite galen och jag behöver lite galenskap iblanner!
Vi får se hur det blir med den saken...


Nu ska jag ta tag i att städa lite, har inte gjort det på hur länge som helst.
Jag vill känna att jag har det rent runt om mig, är på det humöret, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: