Måndag 15 mars

Sitter och kollar på Saltön med mamma. Måste erkänna att det är ganska mysigt.

Veckan har varit bra men kanske inte så nyttig. Eller jag har inte tränat nåt, men det tar jag igen nån annan gång. Sabbe och min eftermiddag på badhuset var soft. Efter det köpte vi mat och hyrde film. Sen var det en slapp kväll i Landsbro men vi hann även med en bra promenad!


I fredags grattade mamma och jag morfar och det var kul att se hur glad både han och mormor var för att morfar fått komma hem från sjukhuset.
Annars var helgen ganska lugn och bra :)

Hoppas på att denna veckan blir bra och jag hoppas även på lite jobb...


Kommentarer
Postat av: Ewe

Åå Jag älskar saltön :) hoiho

2010-03-18 @ 16:24:12
URL: http://olofssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: