Måndag 29 mars

Jag är fortfarande trött efter helgen, ändå sov jag nästan 2 timmar efter jobbet idag.

Sabbe och jag spenderade helgen i Göteborg, eller snarare i Eskilsby, hos Marcus och hans polare. Det var riktigt skönt att komma iväg från Vetlanda även om vissa saker kändes som Sketlanda... Men det var en go helg :) Fest hos Kim B på fredag och förfest hos Hampus & Kim på lördag och sen stack vi vidare till nån håla inne i Gbg.


Nu blir det lite jobb i veckan och jag ska tjäna storkovan nu vid påsk :)


På onsdaaag ska vi ha KK:träff :D :D :D
Ska äta frulle tsm och kanske ha en heldag tsm,
bara det att jag måste jobba lite mitt på dagen.
Men ska bli kul att vi kan träffas alla sex igen, det var allt för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: