Fredagen 28 maj

Av nån anledning har jag vaknat av mig själv runt halv nio, nio denna veckan. Känns skönt att gå upp och äta frulle med solen i ryggen. En annan sak som är go är att se graderna på termometern stiga :) Kan nog bli en fin dag men det kommer säkerligen regna ikväll. Blir nog att jag & Tina sticker ner och kollar på maskulina fotbollsspelare en sväng.


Jag är så taggad tills imon :) Först blir det till att titta på alla fina balpar, och jag hoppas att regnet hållet sig borta mellan 15-17. Efter det blir det en finfin kväll med Malin & Tina :D Fest på det!


Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på till Mors dag. Visserligen så kommer mamma inte va hemma i helgen men jag känner att man ändå vill göra något. Vi får se.. Mamma blir ju glad av en bukett blommor som man plockat själv, så varför inte?!


Nu ska jag lyssna på feel-good-musik och ladda mentalt inför imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: