Tisdagen 25 maj

Byxorna klarade sig utan fula fläckar :) Glädjerop och hela köret.


Ibland förstår jag inte att jag hamnar i en värre deppsvacka ibland.
Jag gör verkligen ingenting om dagarna, oftast...
Mina dagar brukar se ut så här;

10.00 (eller mkt senare): Jag vaknar och äter frukost.
11.00-13.00 (eller mkt längre): Jag sitter vid datorn och får för mig att facebook är skitviktigt och att jag missar en hel del ifall jag inte kollar folks uppdateringar.
13.00-16.00: Ibland kan jag göra lite nytta, som att plocka upp ett par strumpor från golvet. Ibland gör jag även en liten ansträngning och t.o.m sätter igång tvättmaskinen.
17.00: Mamma brukar komma hem och jag börjar redan bli ett monster. Försöker komma på nåt bra att säga när hon frågar vad jag har gjort och ätit idag.
Det är först då jag kommer på att jag är ganska hungrig.
18.00-00.00: Jag sitter antingen vid datorn eller tv:n. Eller varför inte både och?!

Det finns så mycket jag skulle kunna hitta på men orken och motivationen finns inte till.
Jag önskar att jag tyckte det var roligare att träna! Jag känner mig lite nere för att mina vrister är så pass dåliga som dom är. Lite pinsamt att man knappt kan springa upp från garaget till lägenheten en regnig kväll. Jag tänker ofta att "imon, då ska jag satsa! Då ska jag ta en riktig långpromenad". Jag måste bli bättre på att motivera mig själv och ta tag i saker. Sen måste jag sluta jämföra mig med alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: