Tisdag 23 november

Kan här och med meddela er som läser att det blir ingen skola i Haparanda till våren. Det har blivit fel och de ska inte ens ha nåt som börjar till våren. Får vänta till hösten i så fall.
Ska egentligen på audtion på söndag i Växjö som gäller sång - performance. Får se ifall jag håller mina nerver i styr eller om jag hinner balla ur tills dess.

Har idag testat på mitt extrakneg, Hemmakväll inne i stan. Kan nog va lite pilligt å mycket att tänka på i början, men känns ganska bra. Skönt att lära sig av Sandra dessutom :)


Jag har fortsatt med min ganska grundliga städning, ser det som en julstädning. Har tagit upp adventsljusstakar och lite grejs, har en massa snö här hemma så det kändes mysigt!
Jag ska nu krypa ner bland vita lakan och mysiga kuddar och sova. Hoppas på en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: