Tisdag 19 oktober

Helgen var bra! Ferren bidde av trots att det ena födelsedagsbarnet inte var här..... Trevligt folk, däremot var jag lite stissig å var överallt å ingenstans, känns som att jag inte pratade med nån under hela kvällen. Men ska få en bra lördag igen snart. Blir först kalajs med släkten på dagen å sen utgång med lite folk i Sketlanda.

Annars är det lite jobbtimmar då och då som gäller. Ikväll ska jag bort till en kollega på nån sminkkväll för Mary K. Lite spännande men nervöst också.
Får se ifall jag får Sandra från jobbet att haka på också :)

Idag är min uppgift till att skura golven, lite klibbigt ifrån helgen. Sen ska jag ta å fixa min önskelista riktigt ordentligt :) Sen är det inte så mkt mer att göra.
Som vanligt......


Jag har iaf sökt kurser nu. Lite inom inredning, sen demens och psykiska sjukdomar hos äldre, spanska, sång m.m Har även sökt skolan i Haparanda.
Nu är ju det jobbiga att vänta på svar tills december.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: