Tisdag 21 september

Igår hade jag en sån himla bra dag! Gick runt i underkläder mest hela dagen, sjöng till jättehög musik och städade vissa rum av lägenheten ganska noga. Sen stack jag in till stan och storhandlade till min matlista denna vecka och sen var det bara till att ställa sig vid spisen och laga mat till mamma och mig. Och resultatet; kanongott och jag ska absolut göra det igen. Fullkornspasta med bacon som har stekts med purjölök, vitlök och sockerärtor bl.a. Lite sås till det och man blir glad :)
Sen på kvällen städade jag lite till, bjöd på mitt jättegoa humör på msn
och var allmänt levande!

Men det kommer fler dagar.... Som idag, känner mig helt död. Men något roande har varit besöket hos systeryster, bebisen i magen och Ingrid. Det gör mig så glad när man 2 & ½-åriga systerdotter säger "Frida! Jag giiiillar diig!"
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: