Måndag 25 april

Sitter just nu och har det hur skönt som helst på bryggan i Ormaryd. 3:e dagen ute vid sommarstugan nu. Påskvädret har varit kanon! I lördags åkte jag & Zoran hit mellan mina jobbtider. Vi tog med oss mat och åt ute på bryggan. Igår stack vi hit igen efter mitt jobb och mat hos Zorans mamma. Då var även mamma, Bengan & Annie här ute och senare kom även Dave. Vi fiskade och satt och pratade i flera timmar i vårsolen. Idag har det bara varit jag & Zoran. Jag har solat lite, tagit lite kort och Zorro-fiskaren är igång idag igen. Nappar nåt otroligt! Snart kommer han få sällskap av Gummi, en till fiskälskare...
Då ska jag passa på att göra PS-Lab 3 som ska va inne imon.

Börjar sakna tjejerna i klassen! Men en vecka kvar tills vi får ses igen :)





På ett sätt längtar jag till vintern, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: