Tisdag 30 augusti

Zoran och jag pratade igår om att man borde göra mer saker som man mår bra av. Man ska inte alltid vara så ekonomisk och hålla tillbaka på något som kan vara betydelsefullt för ens välmående. Så… Jag ska köpa mig en ny kamera. Vi kom fram till att det inte kommer förstöra min levnadsekonomi. Så nu gäller det för mig att snoka upp lite information och sen kötta. Kanske är på så bra humör så jag köper några ljuskällor t.ex. blixtrar eller softboxs dessutom.

 

Jag skickade en intresseanmälan till ett uppdrag för Yves Rocher här på bloggen. Eftersom jag inte brukar variera mig så pass mycket gällande sminkningar och är inget stort fan av läppstift m.m. så skulle jag tycka det var extremt roligt att testa vad en vanlig Svensson (!) tjej kan göra med att. Dessutom har jag en del fotoidéer som skulle passa bra in här…

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: