Torsdag 25 augusti

Jag känner mig lika grå som vädret!

Mitt första arbetspass gick bra. Skolstarten gick bra. Allt går bra.
Det är rättså tråkigt när allting går bra har jag kommit underfund med.
I och för sig så sket sig min veckomatsedel redan andra veckan, det suger lite.
Speciellt när man är hungrig...

Stötte på pappa på banken idag. Under den senaste veckan har jag nog träffat pappa mer än mamma. Tanken slog mig idag att det har nog aldrig hänt förut. Men jag gillar det! Zoran är intresserad av livet på landet och han och pappa har lätt att prata med varandra. Jag älskar självklart att vara ute i Lemnhult. Men visst, det är inte jag själv som får mig att åka ut dit utan det är Zoran. Det tackar jag honom för. Nämnde lite smått för far min att Zoran & jag är lite sugna på att rusta upp Sjökullen, en liten stuga vi har nere vid Trollebo. Jag gillar pappas leende och det fick jag se vid detta samtalet.

Sitter just nu och lyssnar på Eksjö Stadsfests spotifylista.
Måste tagga upp mig lite granna inför helgens påhitt
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: