Torsdag 14 juli

Helgen i Falkenberg var bra. Fint väder och härligt sällskap.
Hann titta på när Philip spelade tennis, sola, bada, gå på stan lite grann, minigolf m.m.
Var duktig och smorde in mig med solkräm så jag brände mig inte.
Förutom på fötterna så där har jag fina mönster efter mina sandaler...

Idag träffade jag mina kära systrar. Hur fin dag som helst trots regnet.
Satt och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.
Strosade lite på stan och fortsatte att prata. Annies mage blir bara större och större :)
Mysdag!

Har jobbat hela veckan, min lediga dag idag, jobb hela helgen.
Jag måste bli bättre på att ta vara av de få stunderna jag är ledig på dagen och göra nån nytta. Träna, ringa vänner, träffa vänner, städa eller annat. Jag ringde Sam idag iaf, har inte pratat med henne på 2 månader kanske. Skärpning Frida Gerebongis!!




Kommentarer
Postat av: Theodormelisa

Thank you for the informative website

2011-11-03 @ 10:11:39
URL: http://theodormelisa.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: