Tisdag 21 juni

Har jobbat två timmar idag under ett möte, inte mkt timmar men blir lite mer pengar i kassan iaf. Ännu mer blir det till helgen då jag jobbar vid midsommar...
Igår var jag på lyftteknik m.m och även det ger lön.

Hör å häpna! Mina muffins blev jääättegoda. Hade med dom och bjöd på när vi grattade mamma & Annie. De var uppskattade! Kommer lätt bli en favorit, då själva chokladmuffisen blev rättså kladdig i mitten, mums.


 

Jag borde fortsätta rensa under sängen, började med det för nån vecka sen.
Jag kommer ju inte ha så mkt tid över i sommar för det, i och med att jag jobbar mycket.
Får bli efter mitt besök hos banken nu vid 16. Nu ska jag få vuxenpoäng!

 

Bilder från kalajset i Jkpg i helgen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: