Torsdag 23 juni

Sitter i träningskläder hemma hos Zoran. Antar att jag gör det bara för att jag känner mig duktig då, trots att jag bara har gjort ett par benövningar här hemma. Tänkte att jag skulle ge mig ut på en promenad, det blev ju trots allt lite uppehåll idag. Men först, mat.

Måste även iväg till systemet idag, har ett par grejer att fixa. Hoppas på att alla andra i Vetlanda har varit smarta nog och redan varit där tidigare i veckan så jag slipper trängas...

Igår var Helena, Tina, Åsa & Malin hemma hos mig. Vi hade 3-rätters middag.
Förrätt; Broccolisoppa.
Huvudrätt; Kyckling inlindad i parmaskinka m. balsamvinäger och vitlökssås. Serverades tsm med klyftpotatis.
Efterätt; Glass, banan, vispgrädde och maränger.
Det var kalasgott och förrätten och huvudrätten ska skrivas in i min receptbok.

Ikväll ska jag, Tina & Helena bege oss ut till Julia och mysa.
Hoppas på att sjuklingen Fanny känner sig bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: