Måndagen 28 mars

Denna måndagen rullar inte på lika bra som förra veckan.. Har varit som en kola i skallen hela helgen. Humöret svängde som en himla svängdörr, kan grundas på begravningen i fredags + halsont! Hade en intressant lektion idag iaf. Frida Klingberg hade fotohistoria med oss. Sitter just nu och ska kolla upp några fotografer vi har pratat om idag. Tänkte att nån av de kanske kan vara grunden till uppgift 3 för mig. Den verkar lite klurig.

När jag var i Kalmar förra veckan satt jag och Ewe och kollade igenom lite utbildningar. Jobbigt! Man känner sig inte mer sugen på att söka när man knappt hittar något. Jag vet att man egentligen inte ska börja läsa igen om man inte hittar nåt man verkligen vill läsa men jag är så sugen på en framtid nu! Att läsa, utbilda mig, jobba och sen skaffa familj. Jag har alltid sett på livet i just den ordningen. Men kanske att det inte måste vara så. Ja ja ja, jag är bara 21 och bla bla. Men jag är skitdålig på att söka jobb och jag vill börja skaffa ett eget liv. Som inte utgår från att jag bor kvar hos mamma och är timvikarie på Österäng då och då. Innan har jag funnit mig i det, men nu börjar jag tröttna.
Idag i skolan satt jag och skrev ner lite saker jag var sugen på:
DEKORATÖR, STYLIST, INREDARE, MAKE UP ARTIST. Väldigt flummiga saker alltihopa!
Sen blev jag lite nyfiken på bildjournalist så det ska det sökas lite information på.

Nu snart kommer Zoran hit. Var alldeles för länge sen vi träffades.
12 timmar sen ungefär...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: