Onsdag 25 maj

Började dagen med en timmas promenix med Malin.
Sen Växjö, där jag även träffade på Erika en sväng. Dåligt att jag, Erika å Maja inte hittat på nåt när jag ändå har varit i Växjö ett par antal gånger...
Sen åkte jag hem och sen tittade jag, Malin, Helena & Tina på fotboll i L-bro.
Ewe spelade med sitt nya lag och det blev 4-0. Gött för dom!

Imorgon är jag helt ledig, än så länge. Ska bli så skönt med sovmorgon.
På eftermiddagen ska jag och Zoran kolla ut nåt från affären Peters.
Har presentkort där på 500:- Hoppas vi ser någe fint!



Bjuder på en "kisa-lite-med-ögonen-webcam-bild!"
Nu ska jag hoppa ner i sängen med en bra bok.. Myyys!


Kommentarer
Postat av: Nicolaykatinka

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-12-06 @ 07:19:42
URL: http://nicolaykatinka.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: