Det löser sig

De senaste två nätterna har varit jobbiga p.g.a en förkylning som är på gång, hoppas däremot att det aldrig kommer bryta ut ordentligt! Idag ska jag jobba 13.00-21.30 och då gäller det att klä sig rätt när man ska ut i kylan, in i värmen och sen ut igen och så vidare... Dessutom har jag blåsor i munnen, ett sår från att jag har bitit mig i kinden flera gånger och dessutom har jag upptäckt en visdomstand som letar sig fram. Ibland måste man bara få klaga av sig lite.
 
Men jag ser fram emot tills imon! För då är det tillåtet att få en daglig dos av choklad :) Japp, jag pratar om min chokladkalender, galet vilken bra uppfinning! Dessutom har vi börjat köpa "vanlig mjölk" igen efter ett bra tag med laktosfri mjölk. Dels för att jag älskar mjölk och den laktosfria är inte god att bara dricka, men funkar bra till chokladmjölk och gröt m.m. Galet vad gott det var att klunka vanlig mjölk igen, sen får vi se om magen reagerar.
 
Nähä, om man skulle ta tag i den dära dammsugningen som jag pratat om i flera dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: