Trötter.

Idag blev det till att skippa kvällens gympapass. Efter en lång dag på jobbet och med träningsvärk i benen var jag för trött i både huvud och kropp. Istället taggar jag extra mycket inför morgondagens step pass :) När jag kom hem i eftermiddags tog jag och sambon en tupplur och vi har lagat middag så att det nu luktar matos i vår (och kanske inte bara vår) lägenhet! Det blir soffläge resten av kvällen om jag inte orkar ta mig till Willys för att köpa något gott att dricka...
 
För övrigt blir jag så mycket gladare när solen visar sig och man kan känna värmen genom ett fönster eller till och med ute. Är det soligt kommande vecka kanske jag ska ta fram min lite tunnare jacka :) Jag kan tycka att det är befriande när man lägger undan vinterns kängor, tjockjacka m.m. Men än är det nog säkrast att fortfarande ha dom framme.
 
Eftersom min vardag inte innehåller resor till olika länder, inköp varje dag som måste visas upp eller annat exklusivt så får ni stå ut med mitt vardagsbabbel...


Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- hihi okej :D

2013-02-26 @ 19:51:38
URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: Nina, drömmen om att bli fotograf~

hejhej! Vilket är ditt favorit program på tvn? ♥
kram & ha en bra eftermiddag!

2013-02-27 @ 15:11:25
URL: http://ninawallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: