Hur man inte lyckas med att få en tjej

Det finns en svensk låt som heter singel och sökande. (Nej, den är inte känd så jag klandrar er inte om ni inte vet vad det är för någon…) Nu var det ju inte bara någon som kom fram med en kassettbandspelare (?) och spelade upp den här låten för mig. Nä, riktigt så var det inte.

 

 

Jag hade precis sagt hej då till tjejkompisen och skulle gå över gatan då en bil kom farandes med just den här låten i högtalarna. Jag reagerade inte på att killen på passagerarsidan sjöng med utan det var först när han glodde på mig och skrek ”Jag är singel och sökande” som blicken drogs till bilen. Det som komma skall är ett stort snedsteg för killar, jag vet inte riktigt om ni tror att det går hem eller om ni bara gillar att bli 20 år yngre igen. När bilen precis åkte förbi så moonade den här snubben, ut genom rutan. (Ni som inte är bekanta med ordet moona, googla!)
Och nej, det var ingen vacker syn… Så killar, kom igen! Lite bättre kan ni. Väl?
Om det nu inte var menat som en raggningsgrej, så vill jag bara säga att jag inte vill tänka på din håriga rumpa när jag ser dig hand i hand med någon tjej, som på något sätt fastnat för din charm.

 

 

Ingen fredagsfeeling för mig, inte!
Jag är singel och sökande”. Jo, jag förstår det!

 

 

What an ass!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: