Lediga fredagen.

Jag älskar sovmorgon! Ändå ställer jag klockan för jag vill inte sova bort halva dagen, men det var länge sen det hände. Istället vaknade jag vid halv åtta av mig själv idag och sen låg jag och löste korsord i sängen tills magen kurrade för mycket.
Jag kommer att älska pensionärslivet!
 
Idag var första gången som Zoran och jag gick och strosade runt på stan sen vi flyttade ner hit. Även om det var kyligt och småregnigt så var det väldigt mysigt att gå där, hand i hand. Vi utnyttjade våra presentkort på HM som vi fick i julas och det inhandlades även presenter till min systerdotter som ska ha sitt 6-årskalas imorgon :)
 
Nu värmer jag halsen med te och hoppas inte det är en förkylning på gång, lagom tills jag ska börja nya jobbet. Nu är bredvidgången slut och på måndag börjar allvaret, för ett halvår :) Nämnde jag att tjänsten dessutom höjts till 80%!? Glad tjej det här!
 
Ikväll blir det Frida kväll igen, vilket jag uppskattar då och då. Zoran ska iväg och jag ska packa lite inför helgen, ta det lugnt, kolla på Let´s Dance och vräka i mig chips och dip, och en och annan morot. Perfekt!
 
 

Imorgon blir det familjemys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: